Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
Forum en website
 Rockezine Forums : Forum en website
Subject Topic: website idee Post ReplyPost New Topic
Author
Message << Prev Topic | Next Topic >>
Jeroen
Senior Member
Senior Member

Posted: 26 January 2007 at 08:29 | IP Logged Quote Jeroen

Yo,

www.asice.net vond ik altijd een fijne site. Maar nu ik hem zo bekijk is het toch veel te druk.

Het idee van Mart vond ik eigenlijk wel tof! Eenvoud en handig in gebruik. Ik vind het wel belangrijk dat er op de frontpage duidelijk aangegeven staat welke reviews, interviews etc nieuw zijn.
In zo'n menu zouden dan de volgende dingen moeten staan (toch?):

nieuws
bla bla bla bla bla
reviews
bkla bla bla bla bla bla
interviews
bla bla bla bla bla bla
live
bla bla bla bla b la
special/ contest
bla bla bla bla blal
conact
   blablablablabla
links
   blablablablablablabla

En als daar rechts van dan het Editorial komt en daaronder ruimte voor banners van een label ofzo dan heb je volgens mij wel een overzichtelijke, rustige site die er profesioneel uitziet.
Het moet natuurlijk niet zo druk worden als bij Lords of metal.

Bij specials is het ook wel leuk om in de toekomst tourverslagen, studioverslagen etc.van bands te plaatsen.

Back to Top View Jeroen's Profile Search for other posts by Jeroen Visit Jeroen's Homepage Send Private Message Add to Buddy List

Mart
Admin Group
Admin Group

Posted: 09 February 2007 at 04:43 | IP Logged Quote Mart

Test
Back to Top View Mart's Profile Search for other posts by Mart Send Private Message Add to Buddy List

Jeroen
Senior Member
Senior Member

Posted: 10 February 2007 at 05:13 | IP Logged Quote Jeroen

goed gedaan Mart!!
Back to Top View Jeroen's Profile Search for other posts by Jeroen Visit Jeroen's Homepage Send Private Message Add to Buddy List

Jeroen
Senior Member
Senior Member

Posted: 15 February 2007 at 06:01 | IP Logged Quote Jeroen

Maar dan kunnen we nu weer naar de nieuwe website!!!

Misschien is het leuk als we een soort cd top 10 geven zonder commentaar gewoon ergens aan de zijkant.

Geert
Senior Member
Senior Member

Posted: 18 February 2007 at 03:38 | IP Logged Quote Geert

Ik zou ook wel een lijstje willen zien het favorite album van iedere recensent op dat moment. Dat je zelf de cover kunt oploaden (bijvoorbeeld maandelijks/twee maandelijks te vervangen) met een link naar de review.

Back to Top View Geert's Profile Search for other posts by Geert Send Private Message Add to Buddy List

Geert
Senior Member
Senior Member

Posted: 18 February 2007 at 03:38 | IP Logged Quote Geert

Ook is het misschien een idee om met sterren in plaats van punten te werken?
Back to Top View Geert's Profile Search for other posts by Geert Send Private Message Add to Buddy List

Geert
Senior Member
Senior Member

Posted: 18 February 2007 at 03:40 | IP Logged Quote Geert

Om Rockezine meer het format van een webzine te geven zouden we ook voor updates kunnen zorgen.
Bijvoorbeeld zoals op www.rockreport.be of www.dprp.net

Jeroen
Senior Member
Senior Member

Posted: 18 February 2007 at 06:17 | IP Logged Quote Jeroen

Geert wrote:
Om Rockezine meer het format van een webzine te geven zouden we ook voor updates kunnen zorgen.
Bijvoorbeeld zoals op www.rockreport.be of www.dprp.net

Voor cd reviews, interviews en live reviews is dat inderdaad wel een goed idee. Je moet er dan wel voor zorgen dat je standaard minimaal 1 keer in de drie dagen update.

Het nieuws zou ik dan trouwens niet onder de update laten vallen maar gewoon altijd meteen online.

Jeroen
Senior Member
Senior Member

Posted: 18 February 2007 at 06:18 | IP Logged Quote Jeroen

Geert wrote:
Ik zou ook wel een lijstje willen zien het favorite album van iedere recensent op dat moment. Dat je zelf de cover kunt oploaden (bijvoorbeeld maandelijks/twee maandelijks te vervangen) met een link naar de review.

Goed idee!!!! Maar als het nou een album is waarvan we geen promo of zoiets hebben gekregen, dus geen review

Jeroen
Senior Member
Senior Member

Posted: 18 February 2007 at 06:20 | IP Logged Quote Jeroen

Kijkt iemand van jullie wel eens bij de statistieken? We hebben namelijk ongeveer 500 unieke bezoekers per dag. Dat is best veel, toch?

Friso
Groupie
Groupie

Posted: 18 February 2007 at 18:19 | IP Logged Quote Friso

inderdaad. is het nog steeds veel buitenland?

Jeroen
Senior Member
Senior Member

Posted: 22 February 2007 at 05:58 | IP Logged Quote Jeroen

goede vraag, daar heb ik geen antwoord op!

Jeroen
Senior Member
Senior Member

Posted: 22 February 2007 at 06:03 | IP Logged Quote Jeroen

Iemand zei tegen mij dathet ook handig is om rss op je site   
te zetten, dan krijgt iemand een bericht als er wat verandert is. Misschien kan iemand anders het beter uitleggen.

Misschien is het ook handig om naast een nieuws sektie een stukje over nieuwe nummers die online zijn gekomen (dat schijnt veel bezoekers te trekken).

Hebben jullie eigenlijk ook nog ideeen??????

Geert
Senior Member
Senior Member

Posted: 25 February 2007 at 05:17 | IP Logged Quote Geert

500 bezoekers is veel meer dan circa een jaar geleden. Toen schommelde het rond de 250-300. We zijn dus nu al op de goede weg.

Nieuws updaten kan inderdaad altijd.

Favoriete album zou ik kiezen uit de gerecenseerde. Daarmee krijg je meer hits op je review.

Jeroen
Senior Member
Senior Member

Posted: 01 March 2007 at 05:21 | IP Logged Quote Jeroen

Het loopt nu weer een beetje terug. We moeten er natuurlijk wel aan blijven trekken!!!

If you wish to post a reply to this topic you must first login
If you are not already registered you must first register

Post ReplyPost New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum